پیام های دلگرم کننده

photo_2017-01-26_22-47-05

 

هوالحق
سلام علیکم

بی تردید روابط عمومی در عصرحاضر که عصر ارتباطات وتکنولوژی است به عنوان یک علم و تخصص مورد توجه ویژه اکثر صاحبان نظر و اندیشه قرارگرفته است. نظام ارتباطی واطلاع رسانی زمان حاضر که بیشتر برپایه تکنولوژیهای روز بویژه فضای مجازی قرار دارد نقش تعیین کننده ای در اطلاع رسانی به موقع، افزایش آگاهی های عمومی جامعه و فرهنگسازی و تنویر افکار عمومی ایفا می کند.
اکنون همه صاحب نظران واندیشه ورزان، حتی عموم مردم بر اهمیت این موضوع واقف هستند و برآن صحه می گذارند. همه می دانند که رسانه های ارتباط جمعی بویژه سامانه های پیامکی و شبکه های اجتماعی چه نقش شگرفی در معرفی وتوسعه وپیشرفت مناطق مختلف را ایفا می کنند.
لذا بهره برداری از ظرفیت وامکانات موجود در راستای معرفی نخبگان، دانش آموختگان، هنرمندان، خیرین، سیاستمداران، دانشمندان و توانمندیهای مختلف بالقوه و بالفعل یک منطقه مستلزم صرف وقت وهزینه بالایی است که این مهم در خصوص روستای باقدمت وصاحب اسم و رسم جوشقان توسط عزیزی علاقمند، خیر، ارزشی، پرتلاش وعاشق وطن به نام استاد محمد شریعت بهادری صورت گرفته است.
عزیزان و همشهریان محترم جوشقانی بیایید قدر زحمات این بزرگوار را بدانیم و روح اموات وگذشتگان از دودمان ایشان بویژه شهید بزرگوارشان را شاد کنیم به برکتی صلواتی بر محمد(ص) وآل محمد(ص)
فرزند کوچک جوشقان
احمد جوانمرد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه

photo_2017-01-26_22-47-50

پیام مهندس علی قلیچ خانی

از مسئولین کانون توسعه پایدار شهروندان جوشقان

سرور گرامی و یاور همیشه پویا
جناب حاج آقا محمد شریعت بهادری گرامی
با درود و سپاس از تلاش بلادرنگ شما در شناساندن روستای نه چندان شناخته شده جوشقان و مردمان پرتلاش و کوشای آن به ایران و ایرانیان در همه گوشه و کنار میهن و برون از میهن.درهماهنگی بین همشهریان در سوگ و سرور و در شناساندن توانمندیها و نداشته ها.در چراغ راه آینده جوانان با شناساندن همشهریان پیروز و پیشرو و نمایاندن گذشتگان پرتلاش و با گذشت.در نمایاندن کوچکترین تلاش سازنده با بزرگترین نمود.خسته نباشید و خسته نخواهید شد زیرا شور مهرورزی شما را به سر منزل مراد خواهند رساند .در یک برخورد کوتاه با یکی از مردمان روستایی بزرگتر از جوشقان .ایشان گفتند ما همه چیزمان از شما سر تر است مگر این شناساندن روستای شما که ما نداریم .میدانستم ایشان اگاهی از یکدلی و هم اندیشی مردم روستای ما و خیلی چیزهای دیگر ندارند .و شناساندن روستا کار بزرگیست که شما بار سنگین انرا به دوش کشیده اید .ما به شما وهمه برگزیدگان روستا شادباش گفته و از این روی بر خود میبالیم .بازهم خسته نباشید ایام به کام.

کوچک همه شما اسماعیل قلیچ خانی

 

دیدگاه خود را به ما بگویید.